۲۰۰ روز خدمت برای مردم

اجرای کمپین ۲۰۰ روز خدمت برای مردم شهرداری تهران

برگزاری کمپین «200 روز خدمت شهرداری تهران برای مردم»

به سفارش: شهرداری تهران در سال ‌1401

هدف: ارائه گزارش خدمات شهرداری تهران برای شهروندان در 200 روز همچون؛ 1250 هکتار بوستان جنگلی جدید، 2500 نوسازی تاکسی، مرمت و بازسازی 10 کیلومتر شبکه آبهای سطحی، راه‌اندازی 32 بازار میوه و تره‌بار، افتتاح 3 ایستگاه متروی جدید، عرضه اقلام ضروری ارزان‌تر از بازار در میادین میوه و تره‌بار، 4 تقاطع بزرگراهی، 675 اتوبوس تازه نفس در شهر، راه‌اندازی 27 پارک مادر و کودک و 3 شیفته شدن خدمات شهرداری تهران

محتوای ارائه شده توسط شرکت پیام‌رسا در کمپین: (تولید محتوا، طراحی گرافیکی پوستر، بیلبورد، اینفوگرافیک و کلیپ رئال)

نحوه انتشار: روزنامه، صدا و سیما، تبلیغات محیطی، فضای مجازی و سایت‌ها

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.