طرح کاپ (کاهش پسماند)

اجرای کمپین کاپ در خصوص کاهش پسماند

برگزاری کمپین کاپ «کاهش پسماند»

به سفارش: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در سال‌ 1398

هدف: ایجاد انگیزه بیشتر برای تفکیک زباله از خانه و دریافت خدماتی همچون؛ دریافت کتاب، خرید سوپر مارکتی و… در ازای تحویل پسماند خشک شهروندان

محتوای ارائه شده توسط شرکت پیام‌رسا در کمپین: (تولید محتوا، طراحی گرافیکی پوستر، بیلبورد، بروشور، اینفوگرافیک، انیمیشن، کلیپ رئال، پادکست و استاپ موشن)

نحوه انتشار: روزنامه، صدا و سیما، تبلیغات محیطی، فضای مجازی و سایت‌ها

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.