نشست خبری شهردار تهران

نشست خبری شهردار تهران صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مناسبت دویستمین روز خدمت، در سالن همایش های بوستان گفتگو برگزار شد.

نشست خبری شهردار تهران صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مناسبت دویستمین روز خدمت، در سالن همایش های بوستان گفتگو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پیام رسا؛ علیرضا زاکانی اظهار داشت تهران با یک پیشینه کهن و چند صد ساله، بیش از ۲۰۰ سال پایتخت ایران است و بر همین اساس بزرگترین کلانشهر غرب آسیا محسوب می شود که زمینه جدی کار و تلاش در آن فراهم است.
وی با بیان اینکه شهر، شهروند و مدیریت شهری سه جزئی هستند که باهم معنا پیدا می‌کنند گفت: همه تلاش ما در ساخت شهر برای خدمت به مردم و آبادی شهر است و در این مسیر توفیق داشته ایم ۸ ماه و ۸ روز در خدمت مردم باشیم.
زاکانی اظهار داشت؛ ۶ ماهه اول را ما برای استقرار مدیریت شهری انتخاب کردیم و کارهای کوتاه مدت را انجام می‌دهیم و در سال بعد اقدامات میان مدت خود را انجام می‌دهیم و بر همین اساس ۱۲ سیاست و ۹۰ پروژه کلان را دنبال می‌کنیم و جمعا ۴۸۵ پروژه را در دستور کار قرار داده ایم.
در نهایت تلاش ما این است که در سال جاری تمام این پروژه‌ها را فعال و بخشی از آنها را امسال افتتاح کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه تمام تلاش ما کمک به مردم است گفت: بر همین اساس خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند هم ما را نقد کنند و هم اتفاقات به وقوع پیوسته را برای مردم تبیین کنند زیرا چشم انداز ما؛ «خدمت و پیشرفت» است و شعار ما؛ «تهران، شهر زندگی و سرزندگی» است و جنس مدیریتی که انتخاب کرده‌ایم «مشارکتی» است که در راستای مدیریت مشارکتی می‌خواهیم مشکلات را با کمک مردم برطرف کنیم.
پس از ارایه سخنان شهردار تهران، اصحاب رسانه سوالات خود را مطرح نمودند.
گفتنی است شرکت پیام رسا برگزاری نشست را بر عهده داشته است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.